Ügynökségünk magas színvonalon szolgálja ki a modern digitális marketing körében felmerülő piaci igényeket. Az iparág követelményeinek megfelelve az új technológiák adaptálása és beépítése a marketing mixbe folyamatosan történik. A display kampányok, a keresőmarketing, az RTB/programmatic kampányok, a social media kampányok, valamint a különféle eDM megoldások és PPC-rendszerek terén is egyaránt magas minőséget képviselnek a PM Digital kampányai.
Display kampányok
A display kampányok tervezése során kihasználjuk és megbízóink részére továbbadjuk az ügynökségi tagságunkból származó előnyös vásárlási kondíciókat a magyar online hirdetési piacon.
Programmatic/RTB kampányok
Az automatizált online médiavásárlási rendszerek viselkedésük alapján célozzák a potenciális közönséget, törekedve hogy mindig a legmegfelelőbb kreatívval érjék el a legmegfelelőbb felhasználót. Az ilyen kampányok azonban csak közepes vagy nagy költési szint mellett mutatják meg igazi erejüket.
Social media
Online image építés és jelenlét ma már elképzelhetetlen a social media nélkül. Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, és még ami ezek után jön. A tartalomgyártás és a kampányok futtatása egyaránt fontos a célzott social platformokon, így ebben is szívesen segítünk.
PPC
A Google AdWords és egyéb kattintás alapon árazott hirdetéseket kínáló rendszerek talán a leginkább univerzáis online marketing eszközök. Nagyon rugalmas skálázhatósággal és igen pontos célzással futtathatóak kifejezetten konverzióra optimalizált kampányok.
eDM
Az eDM-et már sokszor és sokan temették, mi azonban azt tapasztaljuk, hogy a direkt marketing az interneten továbbra is egy kiváló eszköz, amely segít elérni a potenciális vevőket a postaládájukon keresztül.
Szolgáltatások:
Éves média stratégia
TV kampányok tervezése, vásárlása, éves TV tárgyalások, deal-ek megkötése, spot lista készítése, TV kampányok post-buy elemzése, TV-s piaci elemzések, TV-s leadások
Közterületi kampányok tervezése, vásárlása
Print, Rádió kampányok tervezése, vásárlása
Indoor, mozi kampányok tervezése, vásárlása
Média elemzések
Offline média tréningek
Az online marketing egyik jellemzője, hogy szinte minden precízen mérhető a kampányok során. Az egyszerű kampány-záróriporttól a magas szinten szervezett folyamatos webanalitikáig terjed a skála, amelyre Ügyfeleinknek szüksége van. Egy online kampány esetében alapvető fontosságú a megfelelően összeállított mérési stratégia. A pontos mérések a kampány futása alatt annak optimalizációjához biztosítanak adatokat, a kampány végén pedig az értékeléshez szükséges információt mutatják meg.
Egy weboldal vagy e-kereskedelmi rendszer folyamatos működése esetében a megfelelő mérési struktúra és az abból származtatott jelentések alapvetően folyamatos visszajelzést adnak Ügyfeleinknek az online felületek teljesítményéről. A legfontosabb azonban, hogy egy jó mérési rendszeren keresztül Ügyfelenink segítségünkkel az üzletileg létező legértékesebb információkat kaphatják meg: leendő vagy meglévő megrendelőik viselkedéséről és vásárlási szokásairól. Ezen információk visszajelzése és integrálása a core business-be jelenti a valódi versenyelőnyt az online marketingben.
A kreatív gyártással és fejlesztéssel válik teljessé a PM Digital szolgáltatási portfóliója. A kreatív az a reklám amely az üzenetet hordozza a közönség irányába. Ennek megfelelően elkészítése professzionalitást és széleskörű tapasztalatokat igényel. A felhasználó tökéletes célzása csak az első lépés, az üzenetet hordozó kreatív tervezése ugyanilyen fontos.
Magas minőségű kreatívokkal és a legújabb mobilra fókuszáló technológiákkal segítjük és szolgáljuk ki kampányainkat, Ügyfeleink igényei szerint.