Online kampányok

Ügynökségünk magas színvonalon szolgálja ki a modern digitális marketing körében felmerülő piaci igényeket. Az iparág követelményeinek megfelelve az új technológiák adaptálása és beépítése a marketing mixbe folyamatosan történik. A display kampányok, a keresőmarketing, az RTB/programmatic kampányok, a social media kampányok, valamint a különféle eDM megoldások és PPC-rendszerek terén is egyaránt magas minőséget képviselnek a PM Digital kampányai.

Display kampányok
A display kampányok tervezése során kihasználjuk és megbízóink részére továbbadjuk az ügynökségi tagságunkból származó előnyös vásárlási kondíciókat a magyar online hirdetési piacon.

Programmatic/RTB kampányok
Az automatizált online médiavásárlási rendszerek viselkedésük alapján célozzák a potenciális közönséget, törekedve hogy mindig a legmegfelelőbb kreatívval érjék el a legmegfelelőbb felhasználót. Az ilyen kampányok azonban csak közepes vagy nagy költési szint mellett mutatják meg igazi erejüket.

Social media
Online image építés és jelenlét ma már elképzelhetetlen a social media nélkül. Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, és még ami ezek után jön. A tartalomgyártás és a kampányok futtatása egyaránt fontos a célzott social platformokon, így ebben is szívesen segítünk.

PPC
A Google AdWords és egyéb kattintás alapon árazott hirdetéseket kínáló rendszerek talán a leginkább univerzáis online marketing eszközök. Nagyon rugalmas skálázhatósággal és igen pontos célzással futtathatóak kifejezetten konverzióra optimalizált kampányok.

eDM
Az eDM-et már sokszor és sokan temették, mi azonban azt tapasztaljuk, hogy a direkt marketing az interneten továbbra is egy kiváló eszköz, amely segít elérni a potenciális vevőket a postaládájukon keresztül.

Szolgáltatások:
Éves média stratégia
TV kampányok tervezése, vásárlása, éves TV tárgyalások, deal-ek megkötése, spot lista készítése, TV kampányok post-buy elemzése, TV-s piaci elemzések, TV-s leadások
Közterületi kampányok tervezése, vásárlása
Print, Rádió kampányok tervezése, vásárlása
Indoor, mozi kampányok tervezése, vásárlása
Média elemzések
Offline média tréningek

Mérések, analitika

Az online marketing egyik jellemzője, hogy szinte minden precízen mérhető a kampányok során. Az egyszerű kampány-záróriporttól a magas szinten szervezett folyamatos webanalitikáig terjed a skála, amelyre Ügyfeleinknek szüksége van. Egy online kampány esetében alapvető fontosságú a megfelelően összeállított mérési stratégia. A pontos mérések a kampány futása alatt annak optimalizációjához biztosítanak adatokat, a kampány végén pedig az értékeléshez szükséges információt mutatják meg.
Egy weboldal vagy e-kereskedelmi rendszer folyamatos működése esetében a megfelelő mérési struktúra és az abból származtatott jelentések alapvetően folyamatos visszajelzést adnak Ügyfeleinknek az online felületek teljesítményéről. A legfontosabb azonban, hogy egy jó mérési rendszeren keresztül Ügyfelenink segítségünkkel az üzletileg létező legértékesebb információkat kaphatják meg: leendő vagy meglévő megrendelőik viselkedéséről és vásárlási szokásairól. Ezen információk visszajelzése és integrálása a core business-be jelenti a valódi versenyelőnyt az online marketingben.

Kreatív gyártás és fejlesztés

A kreatív gyártással és fejlesztéssel válik teljessé a PM Digital szolgáltatási portfóliója. A kreatív az a reklám amely az üzenetet hordozza a közönség irányába. Ennek megfelelően elkészítése professzionalitást és széleskörű tapasztalatokat igényel. A felhasználó tökéletes célzása csak az első lépés, az üzenetet hordozó kreatív tervezése ugyanilyen fontos.
Magas minőségű kreatívokkal és a legújabb mobilra fókuszáló technológiákkal segítjük és szolgáljuk ki kampányainkat, Ügyfeleink igényei szerint.